Resurrection

Undorító öncélú. Ennyi.

Friss topikok

Linkblog

Tudni kell felállni a gép elől!! (+108€)

2009.03.20. 03:43 | FishyP | Szólj hozzá!

3-4 asztal NL50 ment nem voltam hajlandó COD-zoni, hajtott a pókerláz.

Először egy kis tornaegyveleget céloztam meg szigorúan minimum téteseket.

2-3-5€ -s MTT ken indultam, amikből a legjobb eredményem egy 4. hely lett, de sajnos az 1. kapott egy beugrót a 150k GTD-re a második meg vmivel kevesebb min 40€-t, a többiek meg ugye befizették őket :) like me :D

 

Játszottam továbbá pár Double or Nothing SNG-t 5 és 10€-sakat. KB a végén 10€ pluszban lettem, de kiugrás nem volt :)

Már fáradt vagyok és az Edelweiss is hat nem emlékszem már a handekre de a lényeg a lényeg, hogy ismét hatalmas hullámvasút után 205-ről 313€n találtam magam.

 

Meg kell állapítanom, hogy este 11 után már sokkal több a cápa és rengeten a laza agro jó!!! játékos aki miatt bárhogy is nézzük az ingadozás megnő, nem tudok ráülni a pénzemre.

Emiatt voltam ebben a kb. 4 órás sessionben 100€ full bankroll alatt is.

Jól látszik, hogy egyátalán nem biztonságos méretű  a bankrollom.

Lassan talán elérem azt a szintet, amikor nem lesz túl nagy veszély, de még a 313 € is csak 12 beülő a félbeülős játékomhoz, és ha hozzátesszük, hogy 2-4 asztalon játszom, máris nem hat biztonságosnak, hisz min. 75€ van játékban.

Na ennyit mára.

VIP-k teremnek ezerrel már 53€ körül járok rakebackben.

Megjegyzem csak a rakebackből meg lehet élni.... de fog a faszom annyit grindolni, én a szépségéért játszom ezt a játékot. harmadik párral potbet callokért és a nagy readekért a szép megjátszásokért.

Emiatt kicsit sajnálom a kollegát, mert bár erről még nem beszélgettünk, de úgy tudom ő köszönhetően a kis nl10 tétnek és a full ringnek, hatványozottan kisebb élvezeti tényezőt érzékel a pókerből és úgy látom nem is nagyon hozzá még lázba....

Na majd ha lecallol 30€-t egyszer AAJ75 -ön 78-al és nyer és érzi, hogy jó mert egyszerűen "csak!" a megfigyeléseire alapozva és a licitálási sémákra, akkor onnantól mint a kábszer, olyan a póker. Előtte sajnos a robot ABC játék nem sok élvezetet inkább unalmat okoz.


Szummázva:

SH RULEZ!!!! KOLLEGA HÚZZON BELE!

 

ui.: Ja, és igérem, hogy lesz minuszos session, tudok veszíteni, sőt, nagyon is!! (tapasztalat) :))))) - bár remélem még erre sokat kell várni, vagy a zárójelben levő szám a minusz jel után nem lesz túl nagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://resurrection.blog.hu/api/trackback/id/tr651013312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása